top of page

God loves you

God made you and loves you! His love is boundless and unconditional. God is real, and wants you to personally experience His love and discover His purpose for your life through a relationship with Him.

Genesis 1:27; John 3:16

Dios te hizo y te ama! Su amor es ilimitado e incondicional. Dios es real y quiere que experimentes personalmente Su amor y descubras Su propósito para tu vida a través de una relación con Él.

 

Génesis 1:27; Juan 3:16

Bondye te fè ou ak renmen ou! Renmen li se san limit ak enkondisyonèl. Bondye se reyèl, epi li vle ou a eksperyans pèsonèlman renmen l ', li dekouvri objektif li pou lavi ou nan yon relasyon avèk li.

 

Jenèz 1:27; Jan 3:1

Anchor 1
Anchor 2
Screen Shot 2019-10-21 at 10.08_edited.j

SIN SEPERATES YOU

No puedes experimentar el amor de Dios cuando lo ignoras. Las personas buscan en todas partes significado y satisfacción, pero no con Dios. No confían en Dios e ignoran sus mandamientos. La Biblia llama a esto pecado. Todos han pecado y se han quedado cortos.

 

El pecado daña tus relaciones con otras personas y con Dios. El pecado nos impide experimentar la vida plena que Dios quiere para nosotros. El resultado: estás eternamente separado de Dios y de la vida que Él ha planeado para ti.

 

Romanos 3:23; Romanos 6:23; Isaías 59: 2

Ou pa ka fè eksperyans lanmou Bondye a lè ou inyore l '. Moun rechèch toupatou pou siyifikasyon ak pwogrè - men pa ak Bondye. Yo pa mete konfyans yo nan Bondye ak inyore kòmandman li yo. Bib la rele peche sa a. Tout moun te peche ak tonbe kout.

 

Peche domaje relasyon ou avèk lòt moun ak Bondye. Sin kenbe nou soti nan eksperyans lavi sa a ranpli ke Bondye gen entansyon pou nou. Rezilta a: w ap etènèlman separe ak Bondye ak lavi ke li te planifye pou ou.

 

Women 3:23; Women 6:23; Ezayi 59: 2

You cannot experience God's love when you ignore Him. People search everywhere for meaning and fulfillment - but not with God. They don't trust God and ignore His commandments. The Bible calls this sin. Everyone has sinned and fallen short.

Sin damages your relationships with other people and with God. Sin keeps us from experiencing the fulfilling life that God intends for us. The result: you are eternally separated from God and the life that He has planned for you.

 

Romans 3:23; Romans 6:23; Isaiah 59:2 

Anchor 3

JESUS RESCUES YOU

Sin does not stop God from loving you. Because of God's great love, He sent His only son, Jesus Christ, to die on a cross for you. At the cross, Jesus took your place and paid the penalty of death that you deserve for your sins.

Jesus died, but three days later He rose to life again. Jesus offers you peace with God and a personal relationship with Him. Through faith in Jesus, you can experience God's love daily, discover your purpose and have eternal life after death.

1 Peter 3:18; 1 Corinthians 15:3-8; Romans 5:8

El pecado no impide que Dios te ame. Debido al gran amor de Dios, envió a su único hijo, Jesucristo, a morir en una cruz por ti. En la cruz, Jesús tomó tu lugar y pagó la pena de muerte que mereces por tus pecados.

 

Jesús murió, pero tres días después resucitó. Jesús te ofrece paz con Dios y una relación personal con Él. A través de la fe en Jesús, puedes experimentar el amor de Dios diariamente, descubrir tu propósito y tener vida eterna después de la muerte.

 

1 Pedro 3:18; 1 Corintios 15: 3-8; Romanos 5: 8

Peche pa anpeche Bondye renmen ou. Paske gwo lanmou Bondye, Li te voye sèl pitit gason li a, Jezikri, pou l mouri sou yon kwa pou ou. Nan kwa a, Jezi te pran plas ou epi peye sanksyon lanmò ou merite pou peche ou yo.

 

Jezi te mouri, men twa jou apre, li leve vivan ankò. Jezi ofri ou lapè ak Bondye ak yon relasyon pèsonèl ak li. Atravè lafwa nan Jezi, ou ka fè eksperyans lanmou Bondye chak jou, dekouvri objektif ou epi gen lavi etènèl apre lanmò. 

 

1 Pyè 3:18; 1 Korentyen 15: 3-8; Ròm 5: 8

Anchor 4
Screen Shot 2019-10-21 at 10.08_edited.j

WILL YOU TRUST JESUS?

Puedes confiar en Jesús por fe a través de la oración.

 

La oración es simplemente hablar con Dios. Dios conoce tu corazón y no se preocupa tanto por tus palabras como por la actitud de tu corazón. Aquí hay una oración sugerida:

 

Querido Dios, sé que soy un pecador y he errado el blanco. Lo siento.

Jesús, creo que eres Dios y que has perdonado todos mis pecados muriendo en la cruz y resucitado tres días después. Confío en ti y te pido que seas el Señor de mi vida. Entrego completamente mi vida y mis deseos a ti. Eres mi Dios, mi Salvador y mi Señor. Amén.

Ou ka mete konfyans ou nan Jezi pa konfyans nan Bondye nan lapriyè.

 

Lapriyè se senpleman ap pale ak Bondye. Bondye konnen kè ou epi li pa konsène ak pawòl ou otan ke li avèk atitid kè ou. Isit la nan yon priyè sijere:

 

Chè Bondye, mwen konnen ke mwen se yon pechè epi mwen te manke make la. Mwen regrèt.

Jezi, mwen kwè ke ou se Bondye e ke ou te padonnen tout peche m 'pa mouri sou kwa a epi yo te leve soti vivan twa jou pita. Mwen fè konfyans ou epi mande ou yo dwe Seyè nan lavi mwen. Mwen konplètman rann lavi mwen ak dezi ou. Ou se Bondye mwen, Sovè mwen ak Seyè mwen an. Amèn.

You can place your trust in Jesus by faith through prayer. 

Prayer is simply talking with God. God knows your heart and is not concerned with your words as much as He is with the attitude of your heart. Here's a suggested prayer:

Dear God, I know that I am a sinner and have missed the mark. I am sorry. 

Jesus, I believe that you are God and that you have forgiven all of my sins by dying on the cross and being raised three days later. I trust you and ask you to be Lord of my life. I completely surrender my life and desires to you. You are my God, my Savior and my Lord. Amen.

did you make a decision?

Anchor 5
bottom of page